Ana içeriğe atla

Edebiyatla Sosyal ve Kültürel Mesafe SONA ERDİ


Müjde
Edebiyatla Sosyal ve Kültürel Mesafe SONA ERDİ:
Çünkü
ANLATICI Yeni Sayı çıktı...
004

Bu sayıda yer alan "%100 Öyküler" şunlar:

Kaybolmayan İnsanlık REŞAT ENİS * Bırakılmış Bir Resim Gibi FERİDUN ANDAÇ * Fikrimin Kara Deliği SADIK YEMNİ * Engin VİLDAN CEYHAN * Hafıza Ormanı AYDAN SELMAN * Neçare HALİL GÖKHAN * Sarı Işık ŞİRİN PARKAN * Yol DİDEM ELİF * Mayısta En Güzel Renk ÖZLEM TÜM * Kırkikindi Yağmurları ÖZLEM GÜZELHARCAN * Şiir Kitabı EMİNE EBRU * Geçmişe Mektup MEHMET SIRRI AYGÜN * Keşiş Kral HALİL CİBRAN * Reform Girişimi AUGUST STRINDBERG * Sürpriz STIG DAGERMAN

Bilgi için:
http://www.kafekultur.com/icerik/85/anlatici

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlatıcı 006 çıktı

 Anlatıcı 006 Salt öykü dergisi ANLATICI'nın altıncı sayısı çıktı. Bu sayıda 15 öyküsüyle yer alan yazarlar şunlar: Bir Şairin Sesi HALİL CİBRAN / Matruşka EREN EKİN ERCAN / Anımsamalar BARAN DOĞU / Fırtına EMİNE EBRU / İmleyen Nağmeler NEZAKET ALTINTAŞ / Octopenis EDİP KALAV / Kendimden Saklamışım MELEK ŞAHİN KAYAŞ / Piyangocu BÜLENT GÜLDAL / Görünen Kol ÖZLEM TÜM / Seni Böylesine Severken SEMA DEMİRTAŞ ELBEY / Masallar ve Rüyalar VİLDAN CEYHAN / Halil Cibran ve Ben HALİL GÖKHAN / 31 Aralık ÖZLEM GÜZELHARCAN / Var DİDEM ELİF / Ihlamur Dalında Bir Minör Gam BERİL EREM  Anlatıcı 006'yı ve önceki tüm sayıların tüm elektronik kitap (e-kitap) satış platformlarından edinebilirsiniz. Basılı olarak edinmek isteyenler için özel olarak üretilen sınırlı sayıda nüshaya ulaşmak için abone olmalısınız:

Öykülerimden Birisi Bir Gün Mutlaka Hollywood'da...

Ben, ilk öyküsü Varlık dergisinde yayımlanan (1989) ve şanslı dergi kuşağında yetişen yazarlardanım. İlk yayım tarihi esas alındığında ise 31. yılı oluyor yazarlığımın, ki bu sayma işi artık daha eski kuşaklara özgü. Günümüzde yeni nesil kuşaklar artık okurlarına daha yakın olduklarından takipçileri, üyeleri ve yorumcularıyla "sayılıyorlar"... Bu türdeki sayma işinin çöl olduğu zamanlarda 1997'de, günümüzün ruhuna yakın bir internet içerik ortamına girmiştim, çok iyi hatırlıyorum. İstanbul'daki ilk ikamet yılımdı ve o işi, çok sevdiğim bir yazar arkadaşım bana ayarlamıştı, sağolsun. Kadroya başvurudan itibaren iki sene sonra girdiğim Superonline şirketi, alan adından da anlaşılacağı gibi İngilizce olan adını dünyada önlerde yer alacak bir vizyonla, hem de Türkiye'den almıştı. Şimdi, bir dakika, ben ne anlatıyordum, buraya nasıl geldik. Bu hep başıma gelir. Çatallı bir anlatım tarzım vardır. Yazılı ya da sesli "konuşurken" çatalın ana dalından dah